Cajana

Cajana

Wednesday, April 28, 2010

Lelaki yang baik untuk Perempuan yang baik


JENIS - JENIS JODOH

PErTaMa : JoDoH dArI sYaiTaN...
KaMu BeRdUa bErKenALaN.....BerPegAnGaN taNgAn....TeRus BerBuaT mAksIaT....MenGanDuNg...KeMudIaN KaMu bErdUa BerKaHwIn....

kEdUa : JodOh dArI JiN...
KaMu BerDuA bErKenALaN....teTapI hAnYa sALaH sEoRanG yG beNar2 SuKa....yG sUka aKaN MenYihIr yG seOrg laGi sUpaYa mEnYuKai...kEmUdIaN kAmu MenGahwInInYa....

kEtIGa : JodOh DarI ALLaH...
KaMu bErDuA bErKeNaLan.....TerUs MenUsUk kE KaLbU....yG LeLaKi aKan TerUs MeMinAnG yG pErEmPuaN....PiNanGan dItEriMa.....KamU bErDua BerKahwIn.....InsyAllah...berkekalan hingga Ke aKhIr HaYat.....

ItULaH yG dIKaTaKan SyUrgA cInTa..... JodOh yG mANaKah MenJadI piLihAn? BerILaH cInTa dAn KasIh SyG pAdA oRg yG bEnAr2 BeRhAk....LeLaKi yG iKhLas dAn jUjUr..tIdAk aKaN seSeKaLi mErOsaKkAn pAsAnGaNnYa....pErNahKaH pAsAnGaN aNdA mEnGiNgAtKaN teNtaNg sOLat seTiaP kALi aNdA LeKa?pErNaHkAh pAsAnGaN aNdA mEnGaJaR aNdA sEpotOnG iLmU aGaMa?....hAnYa aNdA yG tAu jOdOh yG mCm mAnE aNdA dPt...aWass...jGn saLah LanGkAh....

*renung2knlah & slmt beramal ^_^

Wednesday, April 14, 2010

diriku semakin "sihat"


Aku tak tahu kenapa seleraku semakin hari semakin bertambah. Adakah disebabkan stres??? tak ada maknanya kalau itu penyebabnya.

Kalau korang nak tahu kat UUM ni bagai "syurga makanan" aw. Mana taknya sana sini ada je makanan. Tak percaya??? meh sini datang. Aku ni pantang nampak makanan semua nak 'try'. (^_^)

Lagi satu, sekarang badanku semakin berat disebabkan hobiku yang suka 'membuta'. Bila la 'aku' nak insaf dan sedar. ish9999x

Tak pe, nanti cuti sem ni aku akan cuba untuk bersenam. Moga2 menjadi la. Amin....
Kita tegok la hasil nya pada sem depan ye. =)

*chaiyok!!!